Veebipoe KULD.TAVAST.EE / GOLD.TAVAST.EU (edaspidi Veebipood) omanik on Tavast Eesti OÜ (registrikood 10680467), asukohaga Kadaka tee 36, Tallinn 10621, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, makseviiside, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on kuvatud eurodes.
Väärismetallist toodete ja kokkuostetavate metallide hinnad muutuvad lähtuvalt börsihindadest iga 10 minuti tagant. Kui tehnilistel põhjustel kuvab Veebipood hindu valesti, siis Tavast Eesti OÜ jätab endale õiguse keelduda valede hindadega tehingust ning maksab juba makstud raha tagasi. Lisainfot küsi pood@tavast.ee või tel 600 7715.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Kaup on võimalik kätte saada Tavast Eesti kontorist ilma täiendava tasuta.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Hinnad kodulehel on toodud eurodes. Võimalikud makseviisid: pangaülekanne arvelduskontole (sh kasutades pangalinki) krediitkaardid, järelmaksud, mille teenust pakub Montonio AS või ESTO AS.
Erinevate toodete või tootetüütpide puhul võivad olla aktiveeritud erinevad makseviisid, mis võivad lähtuda tehingu suurusest, spreedist või muudest näitajatest. Veebipood võib rakendada tehingust või makseviisist lähtuvat lisatasu, kuvades seda selgelt enne tellimuse kinnitamist.
Tellimuse vormistamine ja leping
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal tavaliselt õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu väärismetallist toodetele (investeerimisplaadid, mündid jne), mille hind sõltub börsihinnast (võlaõigusseadus § 53 lg 4 p 11) ning toodetele, mida on kliendi soovidest lähtuvalt kohandatud (võlaõigusseadus § 53 lg 4 p 2).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kaubaga tutvumiseks füüsilises poes.
Tagastatav kaup peab olema:
- sama komplektsusega, rikkumata originaalpakendis, nagu Ostja selle sai;
- hoolikalt pakitud, et vältida transpordis kahjustumist;
- pandud täiendavasse kaitseümbrisse (transpordipakendisse, nt karpi või turvaümbrikku) või tagastatud samas transpordipakendis milles see algselt saadeti.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (allalaetav siin) ning saata see e-posti aadressile pood@tavast.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@tavast.ee või helistada telefonil: 600 7715.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Ostja annab Veebipoele nõusoleku saata teavitusi tellimuse staatuse kohta.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@tavast.ee või helistada telefonil: 600 7715.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Kohtuvaidlustes on kohtualluvuseks Harju Maakohus.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Viimati muudetud 31/01/2024